یو پی اس های آنلاین ایده آل برای محیط که در آن عایق الکتریکی لازم است و یا برای تجهیزات است که بسیار حساس به نوسانات برق است. با وجود آن که در یک زمان متعلق به تاسیسات بسیار زیادی از 10 کیلو وات یا بیشتر بود، پیشرفت در تکنولوژی در حال حاضر اجازه آن را به در دسترس به عنوان یک دستگاه مصرف کننده مشترک، تهیه 500 W یا کمتر است. هزینه اولیه یو پی اس آنلاین ممکن است بالاتر، اما کل هزینه خود مالکیت به طور کلی پایین تر به دلیل عمر طولانی باتری. یو پی اس آنلاین ممکن است لازم باشد که محیط قدرت است “پر سر و صدا”، زمانی که وبال گردن برق، قطع و ناهنجاری های دیگر مکرر هستند، زمانی که حفاظت از حساس بارهای تجهیزات IT مورد نیاز است، و یا زمانی که عملیات از یک ژنراتور پشتیبان گیری طولانی اجرا لازم است.

این تکنولوژی از آنلاین UPS همان است که در آماده به کار یا یو پی اس خط تعاملی است. با این حال به طور معمول هزینه های بسیار بیشتر، به دلیل آن داشتن یک جریان AC به DC باتری شارژر / یکسو کننده بسیار بیشتر، و با یکسو کننده و اینورتر طراحی شده برای اجرا به طور مداوم با سیستم های خنک کننده بهبود یافته است. آن را به نام یو پی اس دو تبدیل به دلیل یکسو کننده مستقیم رانندگی اینورتر، حتی زمانی که از جریان عادی AC طراحی شده است.

یو پی اس آنلاینیو پی اس Offline/Standby

آفلاین / یو پی اس آماده به کار (SPS) ارائه می دهد تنها از ویژگی های اساسی ترین، ارائه حفاظت از موج و باتری پشتیبان. تجهیزات حفاظت شده است به طور معمول به طور مستقیم به برق ورودی متصل می شود. هنگامی که ولتاژ ورودی زیر می افتد و یا افزایش می یابد بالاتر از یک سطح از پیش تعیین شده SPS روشن داخلی DC-AC مدار اینورتر خود را، که از یک باتری ذخیره سازی داخلی طراحی شده است. یو پی اس پس از آن مکانیکی سوئیچ تجهیزات متصل به خروجی اینورتر DC-AC آن است. ساعت تعویض می تواند تا زمانی که 25 میلی ثانیه بسته به مقدار زمان آن طول می کشد یو پی اس آماده به کار برای تشخیص قطع شدن برق. یو پی اس خواهد شد به برق و تجهیزات خاص، مانند یک کامپیوتر شخصی، بدون هیچ گونه اعتراض و یا شیب کاهش ولتاژ به آن دستگاه.

سیستم های یو پی اس تک فاز

خروجی تک فاز برق اضطراری (یو پی اس) / قدرت آماده به کار با یک تک فاز (1/1) و یا سه فاز (3/1) عرضه ورودی. یو پی اس سیستم تا 3KVA استفاده از ‘مناسب و فراموش کن “اما همچنین ممکن است برای امنیت قدرت اضافی متصل شود. راه حل های یو پی اس 3KVA یک پلاگین صنعتی سبک کماندویی و سوکت استفاده کنید و از 2KVA و زیر UPS را به یک پریز دیواری مناسب امتیاز وصل. بالا 3KVA به اندازه نصب و راه اندازی UPS بدان معنی است که سیستم های متصل شده است. زمان اجرای باتری را می توان با استفاده از بسته های فرمت باتری استاندارد توسعه یافته و یک میزبان از گزینه ها برای هر سیستم از جمله دیواری پانل بای پس، نظارت از راه دور، از راه دور چراغ صفحه نمایش و نظارت بر قدرت بر روی شبکه در دسترس هستند.

سیستم یو پی اس 3 فاز

خروجی سه فاز قدرت

اگر شما نیاز به سه فاز برق اضطراری، سپس شما به جای حق آمده است. در اینجا در لوازم برق انتقادی، ما می دانیم که مدیریت انرژی و توان بسیار مهم است، همین دلیل است که ما در تلاش برای شما بهترین پیشنهاد در سیستم های یو پی اس. در حال حاضر انواع آن، بنابراین شما ملزم به پیدا کردن دقیقا همان چیزی که شما نیاز به نیازهای خود.

سیستم های انرژی

ما می دانیم که میزان قدرت که شما ممکن است نیاز دارند، و مقدار زمانی که شما آن را برای نیاز دارید، از موقعیتی به موقعیت متفاوت خواهد بود. به همین دلیل ما ارائه طیف وسیعی از اندازه های مختلف از سه سیستم قدرت سه فاز، با شروع از 10KVA به بیش از 200 کیلو ولت آمپر. آنها همچنین در اشکال مختلف، از جمله واحد طبقه ایستاده سنتی به راه حل های مدولار که ارائه گزینه اضافه کردن بیشتر به آنها به عنوان نیاز شما رشد می کند آمده است.